O tânără s-a plâns că, pentru anularea rezervării, un restaurant i-a cerut 100 de euro: "Am Covid și dacă nu plătesc trebuie să mă prezint"

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
O tânără s-a plâns că, pentru anularea rezervării, un restaurant i-a cerut 100 de euro - Am Covid și dacă nu plătesc trebuie să mă prezint
O tânără s-a plâns că, pentru anularea rezervării, un restaurant i-a cerut 100 de euro - Am Covid și dacă nu plătesc trebuie să mă prezint

Organizarea unei seri la restaurant în compania prietenilor pare să devină dificilă: atât din cauza angajamentelor de la serviciu, cât și din cauza turelor care pur și simplu nu coincid

Când reușiți în sfârșit să ajungeți la o înțelegere și să vă rezervați o masă, deja vă gândiți la momentul magic în care veți putea să petreceți timp împreună și să socializați.

Cu toate acestea, uneori și viața face tot posibilul să răstoarne totul pe dos, la fel ca ceea ce s-a întâmplat cu Melissa, o tânără din SUA: un test pozitiv Covid și nevoia de a anula rezervarea.

Patronul restauratului a informat-o însă că trebuie să plătească 100 de dolari (puțin sub 100 de euro) pentru anularea rezervării. „Sunt nebună eu sau asta e nebunie?”, spune tânăra într-un video postat pe internet.

Melissa a vrut pur și simplu să se bucure de o cină în oraș cu prietena și colega ei de cameră, dar un telefon i-a schimbat brusc planurile: „Mă sună și îmi spune că are Covid, așa că sun imediat la restaurant și spun: Prietena meu are Covid și probabil îl am și eu din moment ce locuim împreună și nu am făcut vaccinul anul acesta”.

„Oare ar fi posibil să mutăm aceeași rezervație peste două săptămâni? Pentru că mi-ar plăcea foarte mult să vin, dar nu vreau să îmbolnăvesc personalul”, a mai spus tânăra cu speranța de a-și putea recupera seara.

 

”Apar la restaurant singură, cu mască, comand o cola, las banii pe masa și plec”

 

Cererea Melissei, însă, nu a fost acceptată. „Putem face o nouă rezervare, dar pe cea actuală nu o putem anula”, a fost răspunsul reprezentanților restaurantului. 

În acel moment, Melissa a răbufnit. „Ați auzit partea în care am spus că prietena meu are Covid și probabil și eu am, deși nu am făcut încă testul?”. În acel moment le-a atras atenția că soluția în acest caz este anularea rezervării și plata celor 100 de dolari, „sau poți veni, nu e nicio problemă”.

Întrucât Melissa nu avea nicio intenție să îmbolnăvească alte persoane, nici să plătească anularea, a decis să opteze pentru o treia soluție: ”Apar la restaurant singură, cu mască, comand o cola, las banii pe masa și plec”.

În timp ce unii utilizatori spun că este normal să plătești o sumă similară pentru anularea unei rezervări în ultimul moment, alții atrag atenția că suma este exagerată și că în orice caz nu vor merge niciodată într-un loc care are acest tip de politică. 

 

@meliimelons Am i insane for thinking this is insane #nyc #nycdining #nyclife #nyceats ♬ Feather sped up - ????????????

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel