"S-a deschis un Starbucks în Winterfell", a scris un internaut, în timp ce un altul a preluat logo-ul celebrului lanţ american de cafenele transformându-l în ''Winterfell Coffee'' şi adăugându-i în mijloc imaginea unui cap de lup (simbol al familiei Stark, al cărei fief este Winterfell).
Şi alţi internauţi s-au distrat copios, postând fotomontaje.
Însă unii au luat lucrurile în serios, subliniind că a fost nevoie să treacă doi ani între sezoanele 7 şi 8 pentru ca echipa serialului să comită astfel de anacronisme.
Producătoarea executivă a serialului, Bernie Caulfield, a mărturisit luni postului WNYC că nu îşi poate crede ochilor: "Persoanele însărcinate cu accesoriile şi decorurile de pe platou sunt concentrare 1.000%", a spus ea.
"Ne cerem scuze. Dacă cel mai grav lucru pe care telespectatorii l-au găsit este acesta, atunci suntem în formă", a spus ea glumind că "Westeros este primul loc care a avut un Starbucks".
"Ştiri din Winterfell"
Luni după-amiază, postul HBO a difuzat un comunicat postat pe contul de Twitter al serialului: "Ştiri din Winterfell. Paharul de latte care a apărut în episod este o greşeală". Adăugând în glumă: "Daenerys comandase un ceai".
Hauke Richter, unul dintre regizorii artistici ai sezoanelor 4 şi 8, a declarat revistei Variety că nu a văzut acest episod intitulat ''The last of the Starks'' şi că "unele lucruri pot fi uitate pe platou".
Şi celebra reţea Starbucks a emis un comunicat: "Să fim sinceri, suntem surprinşi că nu a comandat un Dragon Drink", a postat compania pe Twitter, făcând aluzie la băutura aflată în meniul său şi la faptul că Daenerys este ''mama dragonilor''.
Întrebaţi despre ceea ce beau dragonii, compania a preluat cu umor o replică a lui Daenerys: ''Whatever they want'' (''Orice îşi doresc'').
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News