Pasager refuzat de un avion Ryanair din cauza dimensiunii scaunului său cu rotile. „Plângeam în mijlocul aeroportului”

Alexandra Curtache |
Data publicării:

Un pasager a povestit o experiență dezamăgitoare cu compania aeriană Ryanair, afirmând că a fost lăsat "în impas" și i s-a refuzat îmbarcarea pe un zbor din cauza dimensiunii scaunului său cu rotile. 

Ian St John, în vârstă de 45 de ani, se află într-un scaun cu rotile de șapte ani, după ce a rămas paralizat din cauza unui cancer la coloană. El a ales să zboare cu Ryanair pentru a urmări meciul dintre Liverpool FC și Aston Villa și pentru a participa la un turneu de golf, dar experiența sa de călătorie s-a transformat într-un coșmar.

 

Compania aeriană a refuzat un pasageracu scaun cu rotile

 

St John a declarat că a furnizat dimensiunile scaunului său cu rotile către compania aeriană atunci când a făcut rezervarea pentru zborul de la Cork la Liverpool, dar nu a primit niciun răspuns din partea lor. La sosirea la aeroport, el a fost informat de personalul Swissport Airport că scaunul său cu rotile este prea mare pentru a fi acceptat la bordul avionului.

Mai mult decât atât, pasagerul a susținut că nu a fost prezent niciun membru al personalului Ryanair la poarta de îmbarcare pentru a-l ajuta, iar din cauza unei întârzieri a zborului, nu i s-a confirmat oficial până în jurul orei 22:30 că nu se poate îmbarca în avion. Acest incident l-a lăsat pe St John blocat și fără posibilitatea de a-și continua călătoria.

Ian St John a relatat: "Prin faptul că nu mi-a spus că nu pot călători până când nu am ajuns la aeroport, Ryanair m-a blocat. Inima îmi bătea cu putere - mi s-a făcut rău când am realizat că am rămas blocat. Plângeam în mijlocul aeroportului. Angajații Swissport, care au fost geniali în încercarea de a mă urca în avion, au fost foarte supărați de cele întâmplate. Am fost la aeroport de la 3 la 11 și am fost lăsat să aștept în tot acest timp de către Ryanair. Nu am mai fost niciodată martoră la o astfel de discriminare."

 

Răspunsul Ryanair

 

Cu toate acestea, Ryanair a susținut că St John nu a răspuns niciodată solicitărilor privind dimensiunile scaunului său cu rotile, iar acest lucru este contestat vehement de către pasager, care afirmă că nu a primit niciodată e-mailurile corespunzătoare.

El a adăugat: "Să călătorești ca utilizator de scaun cu rotile este anevoios și trebuie să fii meticulos. Nu aș fi continuat cu rezervarea zborurilor decât dacă eram sigur că totul va fi în regulă."

Incidentul l-a forțat pe Ian St John să se retragă de la evenimentul de golf EDGA și a avut un impact negativ asupra clasamentului său mondial. Acesta a subliniat: "Așteptam cu nerăbdare meciul, dar Ryanair a aruncat totul în aer. În 2023, să te confrunți cu acest tip de discriminare este pur și simplu uluitor."

Ryanair a emis o declarație oficială cu privire la acest incident, explicând: "Acest pasager care călătorea de la Cork la Liverpool a ales să nu zboare după ce a fost informat de personalul de la sol de la aeroportul Cork că echipamentul său de mobilitate depășea dimensiunile maxime permise pentru transportul la bordul aeronavelor Ryanair.

Acest pasager a primit un formular electronic de mobilitate care indica în mod clar dimensiunile și greutatea maxime permise pentru transportul echipamentelor de mobilitate la bordul aeronavelor Ryanair, dar, din păcate, a sosit la aeroportul Cork cu echipamente de mobilitate care depășeau dimensiunile maxime permise. Regretăm că echipamentul de mobilitate al acestui pasager a depășit dimensiunea maximă permisă și, prin urmare, nu am putut transporta echipamentul său."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel