Pasageri Ryanair, taxați cu aproape 200 de euro, după ce și-au printat singuri biletele de îmbarcare

Bogdan Bolojan |
Data publicării:
Pasageri Ryanair, taxați cu aproape 200 de euro, după ce și-au printat singuri biletele de îmbarcare  / Foto: Unsplash
Pasageri Ryanair, taxați cu aproape 200 de euro, după ce și-au printat singuri biletele de îmbarcare / Foto: Unsplash

O familie a plătit aproape 200 de euro după ce și-au făcut check in-ul online, iar biletele pentru îmbarcare nu au funcționat. 

O familie din Marea Britanie a intrat într-o dispută cu Ryanair după ce a fost taxată cu 165 de lire sterline după ce biletele pentru îmbarcare nu au funcționat la porțile de acces. 

Damian Lloyd și-a făcut check-inul pentru familia lui cu o lună înainte și a venit la aeroport cu biletele de îmbarcare tipărite. Dar codurile de bare nu au funcționat, așa că familia a fost nevoită să plătească pentru un nou check in făcut la aeroport. 

Damian Lloyd a încercat să-și recupereze banii, dar Ryanair a reacționat și a spus că acesta și-ar fi anulat cumva check-inul deja făcut. După câteva săptămâni de schimburi de e-mailuri, compania aeriană l-a îndrumat acum pe Damiam Lloyd către un serviciu de soluționare a litigiilor.



Taxa de check-in la RyanAir. Eroare sau greșeală a pasagerului?


Damian Loyd și-a rezervat o vacanță de 10 zile în Gran Canaria în iulie, împreună cu familia.  Bărbatul de 50 de ani din Neath spune că zboară foarte mult și nu a mai avut niciodată o problemă cu taxele suplimentare ale Ryanair până acum - plătise bucuros pentru a rezerva locuri - așa că a fost „în stare de șoc total” la îmbarcarea lui, a soției sale și a fiicei sale. Permisele nu au putut fi scanate.

Un angajat al Ryanair de la biroul de check-in a fost la fel de confuz, în ziua când s-a întâmplat totul. 

„S-a uitat pe computer și au apărut numele și numerele locurilor noastre. Dar din anumite motive [cartele de îmbarcare] nu erau scanate. Nu știa de ce”, a declarat Lloyd pentru BBC.

Întrucât era un zbor de dimineață devreme, angajatul nu a putut suna serviciul clienți al Ryanair pentru a investiga problema, deoarece acesta nu era încă deschis.

Pasagerii nu au voie să se îmbarce într-un avion Ryanair decât dacă le sunt scanate cărțile de îmbarcare, așa că familia a avut de ales - fie să aștepte ca serviciul pentru clienți să se deschidă și să piardă zborurile, fie să plătească pentru noi permise.

Întrucât următoarele zboruri erau la trei zile, familia Lloyd a decis să plătească.

Domnul Lloyd a spus că angajatul de la check-in i-a motivat că este o eroare a computerului. — A spus că putem cere banii înapoi.

Dar când a cerut o rambursare, Ryanair a respins cererea, spunând că de fapt nu a fost o defecțiune a sistemului său.

Serviciul pentru clienți i-a spus mai întâi domnului Lloyd că nu și-a verificat identitatea, dar ulterior a fost de acord că altul a fost motivul. Apoi i-au spus că și-a anulat check in-ul cu o zi înainte de zbor.

„Ryanair a venit cu toate scuzele posibile”, a spus el.



Companiile aeriene au mers prea departe cu taxele suplimentare?


Un purtător de cuvânt al Ryanair a declarat pentru BBC: „Familia și-a anulat check in-ul pe site pe 22 iulie și a ignorat fereastra pop-up care i-a avertizat că va trebui să se înregistreze din nou și să genereze noi cărți de îmbarcare.

„Deoarece nu aveau cărți de îmbarcare valabile, li s-a perceput corect taxa de check-in la aeroport”.

Domnul Lloyd neagă acest lucru, spunând: „Nu îmi amintesc să fi intrat din nou pe site-ul web după ce mi-am făcut check in-ul. 

„Ei câștigă sute de milioane pe an. Dacă aș fi făcut greșeala asta, n-aș mai fi zis nimic și aș fi plătit, dar vă spun că am făcut totul corect," a mai spus bărbatul. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel