Pasagerii unui zbor care trebuia să aterizeze la Londra, ținuți 28 de ore pe aeroport

Bogdan Bolojan |
Data publicării:

Pasagerii unui zbor care trebuia să decoleze de la Innsbruck spre Londra au fost nevoiți să își petreacă nu mai puțin de 28 de ore pe aeroportul din capitala tiroleză.

Această situație a fost cauzată de o defecțiune tehnică a aeronavei, iar acum compania aeriană implicată, easyJet, vine cu explicații și oferă sprijin celor afectați.

Încă din timpul procedurilor de îmbarcare, pasagerii au fost informați despre problema tehnică apărută. Avionul nu putea decola, iar bagajele fiind deja încărcate, oamenii au fost nevoiți să rămână în zona aeroportului, neavând posibilitatea să părăsească incinta.

Ingineri specializați au fost trimiși de urgență din Londra pentru a repara defecțiunea. Cu toate acestea, soluția tehnică nu a putut fi aplicată suficient de rapid pentru a permite efectuarea zborului. Un zbor de salvare programat pentru ora 21:45 a fost, de asemenea, anulat, lăsând pasagerii blocați până la ora 13:30 a doua zi, când aeronava a fost în sfârșit operabilă.

Mărturii dramatice: „Am văzut copii plângând”

Unul dintre pasageri a relatat pentru publicația „Krone” situația tensionată de pe aeroport. „Deși am primit tichete de masă, compania aeriană nu ne-a oferit cazare la hotel. Am văzut copii plângând, oameni în scaune cu rotile – a fost o nebunie”, a declarat acesta. Condițiile au fost dificile, iar stresul resimțit de pasageri a fost amplificat de incertitudine și de lipsa unor soluții rapide.

Explicațiile companiei easyJet

Câteva zile mai târziu, reprezentanții companiei easyJet au transmis o declarație oficială privind incidentul. Simon Zika, de la Ecker & Partner Public Work and Public Affairs GmbH, a precizat: „Ne cerem scuze pentru întârzierea zborului EZY8694 de la Innsbruck la Londra Gatwick din data de 6 ianuarie, cauzată de o problemă tehnică la aeronava inițială. Din păcate, aeronava de înlocuire trimisă de la Londra Gatwick a fost întârziată din cauza condițiilor meteo nefavorabile, ceea ce a dus la amânarea zborului până a doua zi, din cauza interdicției zborurilor de noapte pe aeroportul Innsbruck.”

Reprezentantul companiei a subliniat că siguranța pasagerilor rămâne prioritatea principală: „Am făcut tot ce am putut pentru a minimiza impactul asupra clienților noștri. Am oferit tichete pentru băuturi și mese, iar cazarea la hotel a fost disponibilă în măsura posibilităților. De asemenea, am informat clienții care au rezervat singuri cazarea că vor primi o rambursare.”

Conform lui Simon Zika, flota easyJet este operată în conformitate strictă cu toate standardele și liniile directoare impuse de producătorii de aeronave. Compania și-a exprimat regretul pentru disconfortul creat și a reiterat angajamentul față de siguranța tuturor pasagerilor și membrilor echipajului.

Oferte de ajutor pentru pasageri

În plus, easyJet a anunțat o linie directă de contact pentru pasagerii afectați de această situație. „Pasagerii acestui zbor ne pot contacta direct pentru asistență suplimentară. Suntem bucuroși să colaborăm cu serviciul nostru de relații cu clienții pentru a soluționa orice problemă”, a declarat Zika. Persoanele interesate pot accesa informații suplimentare sau contacta compania la: www.eup.at, +43 1 59932-0, [email protected].

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel