Potrivit unui comunicat al companiei, evenimentul de lansare a cărţilor poştale a avut loc miercuri, în prezenţa artiştilor care au creat imaginile unicat. Prin acest proiect realizat în parteneriat cu Clubul Ilustratorilor, Poşta Română îşi propune să promoveze şi să sprijine artiştii autohtoni şi să le ducă creaţiile spre un public cât mai larg. Ilustratele vor putea fi achiziţionate din reţeaua de oficii poştale, începând cu luna ianuarie.
Poşta Română îşi propune să promoveze şi să sprijine artiştii autohtoni
"De la bun început mi-am propus ca Poşta Română, brand naţional de îndelungată tradiţie, să susţină tot ce este autentic românesc, începând cu antreprenorii autohtoni şi, iată, astăzi, şi pe artiştii noştri.
Sunt un susţinător puternic al digitalizării; în acelaşi timp vreau să conserv şi să aduc valoare adăugată pentru tot ceea ce înseamnă tradiţie în Poşta Română. Împreună cu artiştii ilustratori, transformăm astăzi cartea poştală într-o bijuterie, un mic obiect de artă", a declarat Valentin Ştefan, directorul general al Poştei Române, la evenimentul de lansare.
Poșta română ia în considerare o colaborare de lungă durată cu Clubului Ilustratorilor
La rândul său, Stela Lie, fondatoarea Clubului Ilustratorilor, a precizat că acesta este prima colaborare serioasă în ceea ce priveşte ilustrarea de cartoline.
"Pentru noi, parteneriatul cu Poşta Română este prima colaborare serioasă în ceea ce priveşte ilustrarea de cartoline şi ne dorim ca evenimentul de astăzi să fie doar începutul unei lungi colaborări", a spus Stela Lie, conform Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News