Prețul uriaș plătit de un turist pe o bere în aeroportul Otopeni: "Garanția de 50 de bani o primiți la revenirea în țară"

Bogdan Bolojan |
Data publicării:

O întâmplare hilară a avut loc recent pe aeroportul Otopeni. Un turist a povestit experiența sa legată de prețul exagerat plătit pentru o bere, dar și despre un detaliu cel puțin ciudat: garanția de 50 de bani percepută pentru sticla de bere poate fi returnată doar la reîntoarcerea în țară. Ce a urmat a stârnit nu doar un val de confuzie, dar și o dezbatere aprinsă pe internet, unde mulți și-au exprimat nemulțumirea față de politica aeroportului.

Totul a început atunci când un turist român și-a cumpărat o bere de la unul dintre magazinele aflate în zona de plecări, înainte de a urca în avion. În momentul plății, acesta a fost surprins să afle că prețul pentru berea de 0,5 litri se ridica la 43 de lei. Angajatul de la bar i-a explicat că va trebui să plătească încă 50 de bani ca garanție pentru sticla de bere, sumă care va fi returnată la întoarcere, dar cu o condiție: sticla trebuie să fie păstrată în bagajul de mână, pentru a fi returnată la terminalul de sosiri.

„Deci am plătit 43 de lei pentru o bere în aeroportul Otopeni și mi-au luat separat 50 de bani pentru garanția pe sticlă. Eu sunt curios unde pot să mă duc să o returnez aici, în aeroport, pentru a-mi recupera banii”, a povestit românul într-un videoclip devenit viral pe rețelele de socializare.

După ce a realizat că nu poate returna sticla la terminalul de plecări, bărbatul a mers la un angajat al localului pentru a înțelege procedura corectă.

1. -imagine fara descriere- (3253252532532532d_04080800.jpg)

Angajații aeroportului Otopeni, puși în situații dificile, fără nici o vină

„De curiozitate, vă întreb: unde pot să returnez sticla asta, aici în aeroport?” a întrebat el. Răspunsul a fost simplu, dar uluitor: „Puteți să o returnați la sosiri.”

„Deci la sosiri? Dar cum fac, că eu sunt la plecări?”, a întrebat călătorul. Răspunsul a venit prompt: „Păi da”. Cu toate că părea clar că politica era una confuză, angajatul a continuat să-i explice că, de fapt, sticla ar trebui să fie păstrată în bagaj, iar la întoarcere, la terminalul de sosiri, românul ar putea să o returneze și să își recupereze cei 50 de bani. „Am întrebat și eu cum se face și mi-au zis așa: să țină sticla în bagaj dacă vor să returneze”, i-a spus angajatul.

Angajatul magazinului, vizibil iritat de situație a zis că poate plăti el garanția din propriul buzunar: „O să vă dau eu 50 de bani sau un leu”, i-a răspuns acesta, dar călătorul a rămas nedumerit de soluția propusă. „Adică îmi dai de la tine?"

"Dacă asta e politica aeroportului, vă dați seama”, i-a răspuns acesta. 

Reacții dure la adresa politicii aeroportului

Această întâmplare a stârnit un val de reacții pe internet, iar comentariile celor care au vizionat videoclipul au fost, pe cât de diverse, pe atât de vehemente. Iată câteva dintre ele:

„Taxa SGR este aplicată produselor care sunt cumpărate din magazin pentru acasă, nu în restaurant unde produsul este consumat acolo și ambalajul rămâne și este recuperat de cei care l-au achiziționat.”

„Prețuri de nici la Monaco nu le găsești.”

„Dacă nu ai unde să o returnezi, o spargi de masă și o lași acolo.”

„O iei cu tine 7/8/10 luni în Anglia și când te întorci în vacanță acasă o reciclezi la sosiri.”„

"O mizerie de țară și politică foarte urâtă în România... Rușine, nu ne mai facem bine niciodată.”

„Păi da, cu prețurile astea, de ce nu încercăm să vindem și pe altcineva berea aia? Poate le place mai mult decât nouă.”

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel