Proprietarul unui restaurant are un răspuns brutal pentru „un client zgârcit" care a mers prea departe cu bufetul suedez

Alexandra Curtache |
Data publicării:
Proprietarul unui restaurant are un răspuns brutal pentru „un client zgârcit" care a mers prea departe cu bufetul suedez / Foto: Unsplash
Proprietarul unui restaurant are un răspuns brutal pentru „un client zgârcit" care a mers prea departe cu bufetul suedez / Foto: Unsplash

Un pub din Țara Galilor a devenit subiectul discuțiilor online după ce proprietarul său a răspuns cu fermitate și sarcasm unui "client zgârcit" care și-a adus o caserolă la un fel de bufet suedez pentru a lua mâncare cu el acasă.

Shaun Griffiths conduce The George IV Inn din Powys, Țara Galilor, un local care servește săptămânal peste 800 de fripturi clienților săi fericiți. Cu toate acestea, recent, a fost surprins de o recenzie de doar două stele din partea unui client nemulțumit, care s-a plâns că nu a putut să ia mâncare cu el acasă.

Bărbatul a scris: "Am rezervat un prânz de duminică, și dacă aș fi știut că nu pot să iau mâncarea acasă, nu aș fi rezervat. Ei au spus pe meniu că nu fac cutii de luat la pachet, ceea ce e în regulă, dar am avut o caserolă cu mine și tot mi s-a refuzat."

 

Care este politica bufetului suedez

 

Proprietarul a răspuns cu un ton plin de sarcasm la recenzia clientului. El a scris: "Vă mulțumim foarte mult pentru recenzia dvs. care avertizează alți zgârciți că nu pot veni la bufetul nostru și să își aducă propriile caserole pentru a le umple și apoi să ia restul acasă. Acesta nu este tipul de client pe care ni-l dorim și nici unul care ne va permite să rămânem în afaceri și să prosperăm."

Apoi el a continuat să explice politica bufetului.

„Permiteți-mi să vă explic cum funcționează un bufet suedez la noi.

1) Mergeți la bufet și cereți bucătarului să vă tranșeze până la 3 feluri de carne diferite.

2) Umpleți-vă farfuria cu imensa noastră selecție de legume proaspete, cartofi prăjiți, păstârnac prăjit cu miere, umplutură de casă și chiar brânză de conopidă, dacă doriți.

3) Adăugați cât de mult sos de casă bogat și delicios doriți.

4) Adăugați sosurile dumneavoastră, cum ar fi de hrean, de afine sau de mere.

5) Luați farfuria cu atâta mâncare cât puteți mânca la masă și bucurați-vă.

Vă rog să rețineți că NU există punctul 6 care spune că luați mult mai mult decât puteți mânca la masă și că aveți o masă gratuită acasă mai târziu, cu o farfurie pe care ați introdus-o clandestin în restaurantul nostru sub haină sau în altă parte la care nu îndrăznesc să mă gândesc.”, scrie proprietarul restaurantului.

 

„Putem oferi niște resturi pentru câine, urâm risipa”

 

Proprietarul a încheiat răspunsul cu o notă umoristică, sugerând clientului să încerce un alt restaurant care oferă porții mai mici dacă nu poate să mănânce mult. 

"În altă ordine de idei, oferim folie pentru acei clienți care poate vor să ia acasă niște resturi pentru câinele lor. Urâm risipa aici, la George IV Cwmtwrch.", adaugă el.

Recenzia și răspunsul proprietarului au devenit virale pe rețelele sociale, mulți susținând stilul direct și umorul folosit de Shaun Griffiths în gestionarea situației. La urma urmei, politica unui restaurant de a nu permite cutii de luat la pachet este o regulă standard în multe astfel de localuri care oferă bufete "all-you-can-eat".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel