Update 21:29. După mai bine de 20 de minute și peste șapte numere de telefon încercate, a răspuns un medic de gardă care și-a cerut scuze pentru că sunt doar trei persoane care gestionează fiecare câte trei telefoane.
Update 21:41. Reacție oficială de la DSP București:
"Eu vreau să vă spun că în acest moment noi avem o linie de gardă cu trei persoane, medici și asistenți medicali care răspund la apeluri în ordine. La fiecare gardă se fac derogări, internări ale pacienților, se utilizează toate resursele noastre pentru a găsi locuri în spital. E foarte greu să găsiți pe cineva pentru că sunt foarte multe persoane care apelează.," a declarat Florentina Iacobi, director adjunct DSP București.
Știrea inițială:
La primul număr apelat a răspuns un robot care a înșiruit mai multe numere de telefon, care ar fi disponibile.
După ce au fost încercate toate numerele de telefon, unele au sunat ocupat. La un moment dat, a fost găsită o linie liberă, la care însă nu a răspuns nimeni.
"Deci aici chiar îmi pare rău. Chiar o să ridic problema. Trebuie găsită o soluție aici, fără nici o discuție," a spus Arafat la Digi 24.
Timp de peste 20 de minute s-a încercat apelarea unui număr de la DSP, acolo unde autoritățile spun că românii cu probleme ar trebui să sune.
"S-au detașat destui oameni acolo. Nu înțeleg de ce sună de doar 3-4 ori și după aia intră mesageria. Trebuie văzut modul lor de organizare," a mai spus Arafat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News