Nevoiți să se cazeze în altă parte, păgubiții sunt nemulțumiți că încă nu și-au primit banii înapoi, cu toate promisiunile făcute de patronii pensiunii.
Femeia este complet nemulțumită de întreaga atitudine a celor de la pensiune, care nu i-au anunțat mai din timp că nu se pot caza, deși făcuseră rezervarea cu mai multe săptămâni înainte, dar și de faptul că nu le-au restituit suma plătită pentru vacanță, respectiv 700 de lei. Motivul pentru care nu le-a fost restituită suma a fost unul pueril, respectiv lipsa de timp a contabilei pentru a se ocupa de transferul banilor.
”Mă numesc M. Georgiana, vin din Mallorca în vacanță cu copilul meu de 7 ani și iubitul meu Marc Lledo Ibars de origine catalán. Am făcut o rezervare în octombrie la Del Mar C****l din Constanța pe 21 decembrie până pe 4 ianuarie să ne petrecem vacanța de Crăciun în Romania. Noi am venit cu mașina din Mallorca, când am ajuns în România pe 21 cei de la hotel mi-au trimis un mesaj că nu mai putem intra în hotel că ei nu sunt în oraș, asta fiind cu două ore înainte să ne cazăm la hotel. Ni s-a spus că ne dă banii înapoi, dar nimic. Am fost nevoiți să mergem la alt hotel sa ne cazăm în Mamaia. Și nici în ziua de azi nu vor să ne dea banii.” a declarat Georgiana M. pentru ziarul Replica de Constanța.
După cum reiese și din conversația telefonică pe care Georgiana M. a încercat să o poarte cu reprezentanții pensiunii, apelurile disperate ale acesteia au rămas fără ecou. Astfel, cu toate că cei trei au ajuns până în fața pensiunii, nimeni nu a catadicsit să îi ajute în vreun fel.
Reporterii Replica de Constanța au încercat să contacteze reprezentanții pensiunii, însă nimeni nu a răspuns la numerele de telefon date de păgubită.
Continuarea, pe Replicaonline.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News