Ryanair dă în judecată un pasager și îi cere despăgubiri de 15.000 de euro. Gestul făcut de bărbat în avion

Echipa Stiri Diaspora |
Data publicării:
Avion Ryanair pe pistă (Foto: arhivă StiriDiaspora)
Avion Ryanair pe pistă (Foto: arhivă StiriDiaspora)

Compania aeriană Ryanair dă în judecată un pasager, căruia îi cere despăgubiri în valoare de 15.000 de euro. Compania low-cost indică faptul că comportamentul pasagerului l-a forțat pe pilot să devieze avionul de la traseul programat.

Ryanair a luat acțiuni legale împotriva unui „pasager perturbator” care a provocat o altercație pe un zbor între Dublin și Lanzarote și căruia îi cere 15.000 de euro daune. După cum a raportat miercuri compania aeriană irlandeză, comportamentul clientului l-a forțat pe pilot să devieze spre Porto (Portugalia).

Ryanair a intentat un proces la un tribunal din Irlanda și a avertizat că va adopta acum o politică de "toleranță zero", ceea ce înseamnă că va continua să ia „măsuri drastice” în cazul pasagerilor care nu se conformează regulilor.

"Este total inacceptabil ca pasagerii care depun eforturi pentru a se bucura de o călătorie împreună cu familia sau prietenii lor să fie lipsiți de această plăcere din cauza abaterii unui alt utilizator”, a spus compania aeriană low-cost.

Cum s-a ajuns la suma de 15.000 de euro

 

În acest caz, compania solicită despăgubiri de 15.000 de euro de la persoana al cărei comportament la bordul unui zbor între Dublin și Lanzarote a forțat echipajul să devieze avionul către Porto în aprilie 2023. Suma de bani solicitată este calculată pe baza costului de cazare, cheltuielile cu pasagerii și costurile de aterizare, a explicat compania, citată de publicația spaniolă 20minutos.

În urma incidentului, 160 de persoane au stat pe aeroportul portughez "toată noaptea". Acestea "au suferit întreruperi inutile, precum și pierderea unei zile întregi din vacanță”.

"Am demarat acum proceduri civile pentru a recupera aceste costuri", a mai precizat compania aeriană.

"Aceasta este doar una dintre numeroasele consecințe cu care se vor confrunta pasagerii care întrerup zborurile ca parte a politicii de toleranță zero a Ryanair cu privire la un astfel de comportament. Sperăm că această acțiune îi va descuraja pe viitorii pasageri să aibă un comportament nepotrivit în timpul zborurilor", a concluzionat compania.

In luna august a anului trecut, CEO-ul Ryanair, Michael O'Leary, a indicat posibilitatea ca pasagerii să poată consuma doar două băuturi alcoolice în aeroporturi pentru a evita incidentele înainte și în timpul zborurilor.

Managerul a amintit că altercațiile violente la bordul avioanelor apar acum mult mai frecvent, mai ales pe anumite rute către destinații de vacanță.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel