Mario Parlato, patronul restaurantului "La terrazza delle Sirene" din localitatea italiană Sorrento, nu a stat prea mult pe gânduri. Sătul să caute chelneri, a "angajat" în cele din urmă doi roboți pentru a-și servi clienții.
"Când vin la interviuri, mulți sunt mai interesați de weekendurile libere decât de serviciu, în condițiile în care munca noastră este o muncă care se face mai ales când alții sunt în vacanță și în zilele de sărbătoare", spune patronul.
Și cum roboții nu au pretenții, 'am rezolvat problema luând această decizie'.
Părerile cu privire la roboții chelneri sunt mixte
Vestea chelnerilor roboți a ajuns rapid la urechile specialiștilor în domeniul turismului, dar și la clienți. Dar nu toată lumea este de acord cu ideea.
"Sorrento are un cult al ospitalității, chiar și o cafea servită într-un bar are un farmec aparte. Încă de la Grand Tour (călătoria făcută în diferite țări europene, între secolele XVIII și XIX, de către tinerii aristocrați care își completau astfel educația culturală - n.r.), sorrentinii au știut cum să trateze străinii", spune un critic citat de agenția italiană de presă ANSA.
Parlato subliniază însă că roboții nu vor înlocui niciodată chelnerii în carne și oase. Aceștia sunt doar un ajutor, subliniază el.
"Pot însoți clienții la masă, pot aduce mâncare și băuturi, dar bunătatea și amabilitatea celor care fac această meserie cu pasiune sunt de neînlocuit", conchide patronul.
--------------------------------------------------------------------------------
Dacă doriți să fiți notificați direct pe WhatsApp, atunci când apare o nouă știre de interes EXCLUSIV pentru românii din ITALIA, puteți intra pe grupurile de WhatsApp al cititorilor fideli StiriDiaspora accesând următoarele linkuri:
-> https://chat.whatsapp.com/DIfmKOQTNNO5InDDSWwifG
-> https://chat.whatsapp.com/JCB7XM4tEl08V1iMcc9g8N
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News