Scandal de proporții într-un restaurant: „Puteți lua apă de la robinet... dar nu uitați că avem un restaurant, nu o organizație caritabilă”

Alexandra Curtache |
Data actualizării: | Data publicării:
Scandal de proporții într-un restaurant danez: „Puteți lua apă de la robinet... dar nu uitați că avem un restaurant, nu o organizație caritabilă” / Foto: Unsplash
Scandal de proporții într-un restaurant danez: „Puteți lua apă de la robinet... dar nu uitați că avem un restaurant, nu o organizație caritabilă” / Foto: Unsplash

Un restaurant danez din nord-estul Londrei, Köd London, se găsește în mijlocul unei controverse după ce clienții au considerat că mesajul de pe meniu este unul total nepotrivit.

Cuplul a povestit că mesajul de pe meniu este „de prost gust” și i-a făcut să se simtă "vinovați" pentru a comanda apă de la robinet în locul altor băuturi mai scumpe. Proprietarul, Morten Ortwed, susține că este vorba de "umor danez" și își apără decizia de a introduce acest mesaj pe meniu.

Jane Breeds, în vârstă de 27 de ani, și partenerul ei au fost surprinși de nota de pe meniu care spunea: "Puteți lua apă de la robinet... dar vă rugăm să vă amintiți că avem un restaurant, nu o organizație caritabilă - wink, wink."

Femeia s-a răsfățat împreună cu iubitul ei cu o cină cu friptură de 30 de lire sterline de persoană și a declarat: "Este un pic obraznic să insinuezi că tratez restaurantul ca pe o organizație de caritate atunci când cheltuiesc 60 de lire sterline.

 

Restaurantul sugerează ca cei care doresc doar apă să doneze o liră sterlină pentru Crucea Roșie

 

Mesajul continua cu următorul text: "Dacă doriți să aveți doar apă de la robinet, vă încurajăm să donați 1 liră sterlină pentru Crucea Roșie". Toată lumea câștigă".

Jane Breeds a declarat că ea și partenerul ei au ales să comande apă de la robinet și să nu cumpere alte băuturi din cauza tonului "obraznic" al mesajului. Cu toate acestea, ea a subliniat că au plătit bacșișul de 15% cu plăcere, apreciind serviciul excelent.

Proprietarul restaurantului, Morten Ortwed, a argumentat că mesajul face parte din umorul danez și că ofertele lor speciale nu ar fi posibile fără susținerea clienților la capitolul băuturi. El a menționat că mesajul a fost gândit pentru a încuraja clienții să cumpere și băuturi, nu pentru a-i face să se simtă vinovați.

"Acesta este un mod, în umorul danez, de a le spune oamenilor să cumpere și ceva de băut, astfel încât să putem continua să avem această ofertă minunată. Nu îi obligăm pe oameni să cumpere băuturi.”, spune proprietarul.

Ortwed, ambasador al Crucii Roșii, a mai subliniat că clienții pot avea apă de la robinet gratuit, dar a sugerat că ar fi frumos să facă și o mică donație pentru o cauză caritabilă. Cu toate acestea, el a recunoscut că pot exista aspecte ale umorului danez care nu sunt pe deplin înțelese în Marea Britanie și că va lua în considerare feedback-ul pentru viitor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel