Scandal la o piscină din Roma: O mamă a fost dată afară pentru că făceau gălăgie copiii ei. Proprietarul: „Nu tolerăm lipsa de respect”

Alexandra Curtache |
Data actualizării: | Data publicării:
Scandal la o piscină din Roma: O mamă a fost dată afară pentru că făceau gălăgie copii ei. Proprietarul: „Nu tolerăm lipsa de respect” / Foto: Unsplash
Scandal la o piscină din Roma: O mamă a fost dată afară pentru că făceau gălăgie copii ei. Proprietarul: „Nu tolerăm lipsa de respect” / Foto: Unsplash

În ultimele zile, o postare publicată de proprietarul unui restaurant din Grottaferrata, Roma, care oferă oaspeților săi și serviciul de piscină, a creat o dezbatere aprinsă pe internet. Controversa a fost declanșată de recenzia negativă publicată pe Tripadvisor de o mamă nemulțumită de tratamentul primit în prima duminică a lunii septembrie.

Proprietarul Villa Alta a făcut cunoscută povestea printr-o postare publicată pe pagina de Facebook a restaurantului. El a explicat că o doamnă care a venit la piscină a fost rugată să respecte regulamentele ca și ceilalți clienți. Copiii acesteia se jucau zgomotos și tumultuos, ceea ce deranja alți clienți.

Atunci când i s-a cerut să-și liniștească copiii, doamna a răspuns cu nepolitețe, afirmând că a plătit pentru a se distra și că copiii pot face ce vor. Proprietarul a considerat că acest comportament nu este adecvat și a decis să returneze integral suma plătită de doamnă, înainte de a o ruga să părăsească piscina.

 

Femeia a lăsat o recenzie proastă localului

 

Mama care a fost invitată să părăsească ștrandul a făcut demersuri pentru a-și împărtăși nemulțumirea față de tratamentul primit pe diverse platforme de recenzii. Ea a scris că copiii nu sunt bineveniți la acest loc și că proprietarul a fost nepoliticos.

„Copiii nu sunt bineveniți și proprietarul este nepoliticos. Nu-l recomand dacă doriți să petreceți o zi relaxantă.”, spune femeia.

Recenzia sa negativă a atras atenția și susținerea altor utilizatori care au împărtășit experiențe similare.

 

Reacția proprietarului

 

Proprietarul restaurantului nu s-a lăsat afectat de recenzia negativă și a decis să răspundă cu calm și înțelegere. El a explicat în postarea sa că în clădirea lor, copiii sunt bineveniți, dar nu tolerează comportamentul nepoliticos și lipsa de respect față de ceilalți clienți.

A subliniat că preferă calitatea în detrimentul cantității.

„În clădirea noastră copiii sunt bineveniți, dar nu tolerăm grosolănia și lipsa de respect. Preferăm calitatea decât cantitatea.”

 

Reacția publicului

 

Povestea a stârnit curiozitatea și interesul multor utilizatori de pe rețelele sociale, care au fost în mare parte de partea proprietarului. Un utilizator a relatat că a fost martor la incident și a confirmat că doamna în cauză a avut un comportament agresiv și nepoliticos. Alți utilizatori au criticat atitudinea doamnei și au apreciat decizia proprietarului de a menține un mediu plăcut pentru toți clienții.

Această poveste a scos în evidență importanța respectului și a comportamentului adecvat în locurile publice, precum și modul în care proprietarii de afaceri pot gestiona situații delicate cu calm și profesionalism. Dezbaterea continuă să capete amploare pe platformele de recenzii, iar opinii diferite sunt exprimate în legătură cu acest incident.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel