Vittorio Sgarbi se află în mijlocul unui scandal public, fiind investigat de Antitrust, instituție similară cu Agenția Națională de Integritate, pentru presupusul său conflict de interese și pentru evaziune fiscală. În acest context, un fost șofer al lui Sgarbi, un cetățean român, a făcut declarații incendiare despre fostul său angajator.
Îl cheamă Kevin R., este cetățean român și a fost penultimul șofer al lui Vittorio Sgarbi. În urmă cu cinci luni, subsecretarul l-ar fi "abandonat" pe o autostradă la 650 de kilometri de casă. Pentru că, potrivit acestuia, îl rugase să se odihnească după o călătorie de 20 de ore. Menită, potrivit lui, să ducă un tablou la Monte Carlo. Kevin a postat pe rețelele de socializare o înregistrare video în care se plânge că a fost abandonat în stația de camioane West Rio Guidone la ora 2.15 dimineața. Imediat după publicare, primește ordin să elimine conținutul.
Românul acuză că a fost abandonat într-o benzinărie
Într-un videoclip, care ulterior a fost șters, românul s-a plâns pe Facebook de comportamentul lui Sgarbi. Românul s-a prezentat drept Kevin, fost șoferul lui Vittorio Sgarbi, și a făcut următoarele declarații: "Sunt aici la benzinărie din Rio Guidone Ovest. Este ora 2.15, după cum se vede din chitanță. Tocmai am luat o cafea după 20 de ore de condus. Am fost în permanență pe drumuri, sus, jos, încoace și încolo. Am cerut doar să-mi permită să mă odihnesc. Dar ce au făcut? M-au abandonat aici, la benzinărie. Acesta este tratamentul pe care îl primești atunci când depui mult efort pentru oameni de acest gen...", potrivit presei din Italia.
Kevin: „Să îl reclam? Eu sunt român. El este Sgarbi, eu nu sunt nimeni“
În realitate, videoclipul a fost șters rapid, iar Kevin a primit ulterior un transfer bancar de 1.500 de euro din partea lui Sgarbi. Această sumă reprezenta prețul pentru păstrarea tăcerii. El confirmă că a primit banii pentru a elimina videoclipul. Mai mult, el a dezvăluit că, deși câștiga 130 de euro pe zi, lucra în medie 15-20 de ore pe zi, ceea ce însemna că obținea mai puțin de șapte-opt euro pe oră. Și spune că 'în afară de pauzele fiziologice, au fost mai multe zile cu ore și ore acumulate, nu vă spun cât de obosit a fost. Când am cerut o pauză am fost aruncat în stradă. Primeam 130 de euro pe zi, dar atunci lucram 15-20 de ore, faceți voi socoteala. Asta înseamnă mai puțin de șapte-opt euro pe oră. Contractele atunci nu există, întotdeauna pe bază de ocazii. După acea noapte, sora îmi spusese să o las mai moale, "vino să lucrezi cu mine". În cele din urmă, mi-am zis, nu sunt insultat în fiecare zi de Vittorio "dobitoc, incapabil"''. Și, în schimb, "Acum montez uși în Aosta".
Kevin a mai adăugat: "În acea noapte trebuia să livrăm un tablou la Monte Carlo. În acea perioadă, Sgarbi s-a întâlnit cu familii bogate și oameni de afaceri implicați în comerțul cu opere de artă". În plus, el a subliniat că nu existau contracte, ci doar angajări temporare. Kevin a concluzionat: "Să-l reclam? Sunt doar un fost șofer român. El este Sgarbi, eu nu sunt nimeni".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News