„Iniţiativa porneşte de la o constatare comună: publicul urban, cu anumită suficienţă materială şi cu o educaţie superioară, la fel ca şi cei care aspiră la acest statut, se regăseşte din ce în ce mai puţin în faţa ecranelor tv. El este prezent, în schimb, în faţa ecranelor smart, telefon, tableta, etc. Smart TV va fi un cana de jurnalism şi cultură urbană", a declarat Adrian Sârbu, potrivit Mediafax.
Canalul urmează să fie lansat în ultimul trimestru al lui 2019.
„Produsul nostru este social-television, cana tv şi comunitate socială, consumat pe toate device-urile, dar în primul rând un canal clasic de televiziune, transmis pe cablu", a mai spus Adrian Sârbu.
„România suferă la capitolul jurnalism independent, adevărat şi Smart Tv îşi propune să readucă ideea de jurnalism veritabil. Cred că acestea lipsesc pe piaţa tv şi rar am văzut reporteri în adevăratul sens profesional al cuvântului. Ne propunem ca programele să aibă independenţa subiectivă a realizatorilor şi producătorilor”, a declarat Marius Tucă.
Smart TV se doreşte să fie furnizor de conţinut care oferă publicului o experientă completă: acesta se uită la TV, urmăreşte producţia în Video On Demand, citeşte site-ul şiîşi face cu mouse-ul propria grilă de produse jurnalistice marca Smart.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News