Incidentul a avut loc pe 1 decembrie, când Connor transporta pasageri de la Liverpool la aeroport, dar problema a durat trei săptămâni până s-a rezolvat.
În mod obișnuit, prețul pentru oprirea pentru cinci minute în zona de debarcare a aeroportului este de 5 lire sterline. Cu toate acestea, șoferul Uber a constatat că aeroportul l-a taxat cu o sumă incredibilă de 3.132 de lire sterline pentru o ședere de doar trei minute.
Cel mai scump loc de parcare din lume
Mark Connor a declarat pentru Liverpool Echo că a fost "șocat și nu a putut înțelege" când și-a verificat contul bancar și a descoperit această taxă exorbitantă. În ciuda faptului că a încercat să rezolve situația contactând aeroportul, acesta a primit un e-mail care afirma că nu există nicio înregistrare a tranzacției.
"Am sunat la aeroport, care mi-a dat un formular de feedback, pe care l-am trimis înapoi. Le-am spus data și ora, iar ei mi-au trimis un e-mail în care mi-au spus că nu au nicio înregistrare a tranzacției."
Abia după ce a reușit să ia legătura cu banca sa, Mark a fost rambursat în câteva zile. Totuși, lucrurile au luat o întorsătură neașteptată când cardul soției sale a fost refuzat la cumpărături din cauza unei noi debitări a sumei respective pe cartea de credit a familiei. Mai mult decât atât, s-a confruntat cu implicații legate de descoperirea de cont, ceea ce ar putea duce la penalități suplimentare.
Răspunsul aeroportului
Purtătorul de cuvânt al Aeroportului Manchester a recunoscut problema și a prezentat scuze pentru neplăcerile cauzate șoferului Uber.
"Ne pare rău pentru neplăcerile cauzate acestui pasager. Suntem în contact cu el și aranjăm o rambursare completă cât mai curând posibil. Mii de pasageri folosesc serviciile noastre de parcare în fiecare zi și astfel de cazuri sunt extrem de rare. Atunci când există probleme, lucrăm pentru a ne asigura că acestea sunt rezolvate cât mai repede posibil."
Aparent, problema a apărut din cauza unei erori în sistemul de supraveghere a parcării, care nu l-a înregistrat pe șofer la plecare. De asemenea, a existat o confuzie în privința detaliilor de plată, deoarece șoferul a furnizat inițial detaliile cardului în loc de informațiile Apple Pay, pe care le utilizase pentru plata sejurului.
În ciuda acestor complicații, Aeroportul Manchester a asigurat că șoferul Uber va primi rambursarea cuvenită și că vor lua măsuri pentru a preveni astfel de incidente în viitor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News