Unul dintre pasagerii români aflaţi pe aeroport a vorbit despre toate cele întâmplate.
"Zborul trebuia să aibă loc ieri, în jurul orei 10:00, ora locală. Am fost amânaţi din două în două ore şi ni se spunea că se va remedia defecţiunea. Oamenii încep să îşi piardă răbdarea.
Cursa Wizz Air care trebuia să facă legăptura Valencia - Bucureşti, avionul, după procedurile de îmbarcare, în momentul în care urma să urcăm efectiv în avion, am fost întorşi anunţaţi de către personalul aeroportului că este o defecţiune la unul din motoare şi că urmează să fie remediată în cel mai scurt timp. De atunci, au început să curgă amânări", a povestit Robert Staicu, pasager, pentru Digi24.
Pasager: "Ne tratează ca pe o turmă"
Românul se plânge că deşi compania a încercat să le asigure minimul de confort, timpul lung de aşteptare şi şirul de amânări au început să provoace probleme printre pasageri, unul dintre ei având nevoie şi de îngrijiri medicale.
"Oamenii nu sunt atât de supăraţi de natura evenimentului cât de opacitatea celor de la Wizz Air şi faoptul că nimeni nu ne oferă niciun fel de detaliu.
Au pus la dispoziţie un auztobuz si camere pentru cei care nu au posibilitatea să stea în Valencia. Au oferit şi o cină şi bonuri de 4 euro, nişte vouchere pe care oamenii le-au consumat pentru a cumpăra apă.
Probleme de sănătate, în shimb, au fost câteva. O doamnă, suferind de diabet, a avut o criză şi a fost necesară intervenţia ambulanţei locale.
Ne tratează ca pe o turmă", a mai spus acesta.
Pasager: "Oamenilor le e frică să mai urce în avion"
Se pare că românii sunt nevoiţi să aştepte până când ajunge o piesă pentru a remedia defecţiunea, nicidecum să se înlocuiască aeronava, iar mulţi pasageri, speriaţi să zboare cu acelaşi avion, şi-au anulat biletele.
"Cineva ne-a anunţat că în jurul orei 14:00 va aunge o piesă. Problema e că nimeni nu are curaj să urce într-un avion care e blocat pe pistă de 24 ore. Deja mulţi dintre pasageri şi-au revendicat bagajele care erau în cală şi au renunţat la zbor.
S-a încercat luarea legăturii cu Consulatul din Spania dar nu ştiu în ce măsură ne paote ajuta. Practic, suntem izolaţi, suntem la mila Domnului şi aşteptăm. Nimeni nu ne spune nimic și ăsta e practic cel ,mai mare motiv de nemulțumire", a conchis pasagerul român.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News