Clipe de coșmar pentru aproape 300 de români care au rămas blocați 16 ore pe aeroportul din Bergamo. Se pregăteau să urce în avion, luni, când reprezentanții companiei de transport i-au anunțat că îmbarcarea se amână. Au reușit să ajungă la destinație, în Timișoară, abia a doua zi, la prânz, potrivit Știrile ProTV.
"-Doamnelor și domnilor, vă rugăm să mergeți spre partea din față a cabinei sau să debarcati prin spate. Va mulțumim.
-Haideți, dați-ne soluții, ce se va înțâmpla?
-Eu nu cobor, doamna, păi unde să mă duc la ora asta?
-Chemați alt avion”.
După ce au fost îmbarcați în avion, oamenii au fost rugați să coboare
Aceasta a fost picătură care a umplut paharul pentru pasagerii unei curse Bergamo-Timișoara. După mai multe ore de așteptare în aeroport, compania aeriană i-a îmbarcat în avion. După câteva minute însă, le-a zis să coboare.
„-Căpitanul aeronavei: Din păcate trebuie să părăsiți avionul, zborul este anulat.
-Pasager: Găsiți soluții, găsiți soluții, avem copii.
-Căpitanul aeronavei: Da, îmi pare rău!
-Pasager: Vă pare rău... Stăm în aeroport de zece ore, am copil de doi ani”.
Oamenii au revenit în zona de așteptare a aeroportului. Au primit apă și gustări, iar compania a pus la dispoziție zece camere la hotel pentru cei cu copii mici. Totuși, oamenii nu au putut să se odihnească, pentru că li se spunea frecvent că peste două ore vor decola.
"Sunt plecat de mai bine de 24 de ore din Italia. Punctul culminant a fost că am urcat în avion de dimineață, pe la 4, apoi după jumătate de oră ne-au debarcat. Și am luat de la capăt procedurile de exit, de reîmbarcare, vî dați seama că pentru niște copii, la patru dimineața, ăsta a fost un coșmar”, a spus cineva, potrivit sursei citate.
Oamenii au dormit pe scaunele din Aeroport
„ Au depășit orele de zbor și nu au mai putut să plece și am așteptat alt echipaj. Au zis la 9 jumate și după am plecat la 10 jumate”, a declarat o femeie.
Un alt pasager a spus că au dormit pe scaunele din aeroport.
„Nu au dat deloc explicații. În afară de oboseala acumulată, toată lumea are un serviciu, toată lumea are niște planuri”, a continuat un tânăr, care se întorcea dintr-o minivacanță în Italia și Elveția.
Reprezentanțîi companiei WizzAir susțin că zborul inițial a avut nevoie de o verificare tehnică neprevăzută și le prezintă scuze pasagerilor.
„Zborul Wizz Air W6 3552 de la Milano Bergamo la Timișoara din 26 iulie a avut o întârziere, deoarece aeronava care efectua acest zbor a necesitat o verificare tehnică neprevăzută. Aeronava a plecat pe 27 iulie la 11:10 ora locală. Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați, dar siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavei este prioritatea noastră principală”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News