„În intervalul 15-21 septembrie, pe Aeroportul "Henri Coandă", 686 zboruri (aterizări şi decolări) au înregistrat întârzieri mai mari de 30 minute, cu 48 mai multe faţă de săptămâna anterioară. Dintre acestea, aproape jumătate (319) au avut drept cauză întârzierea sau rotaţia echipajelor sau aeronavelor. Numărul de zboruri care, în acelaşi interval de timp, au avut întârzieri mai mari de 60 minute este de 317, 189 cauzate de întârzierea sau rotaţia echipajelor sau aeronavelor”, precizează CNAB.
Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat, în ordine, la principalii operatori de pe aeroport, respectiv Wizz Air (158 de zboruri), Ryanair (41) şi Tarom (31). Nu s-au înregistrat curse anulate ale acestor operatori în intervalul de referinţă.
În intervalul 15-21 septembrie 2022, pe AIHCB au fost operate 2.087 zboruri, dintre care 1.847 regulate.
Vezi și
Scandal uriaș pe Aeroportul Otopeni, după ce mai multe zboruri spre Italia au fost anulate: Polițiștii de frontieră i-au evacuat pe români
Un scandal uriaș a izbucnit, pe 13 septembrie, pe Aeroportul „Henri Coandă” – Otopeni după ce compania aeriană a anulat mai multe curse către Italia.
Este vorba de trei curse, două de Roma și una de Pisa, informează Gândul.ro. A mai existat și Bologna pe listă, potrivit pasagerilor, care susțin că această cursă a decolat, până la urmă, la ora 18.55, după ce călătorii acestei curse au fost mai convingători.
Pasagerii îi acuză pe angajații companiei că știau de aceste anulări, dar i-au lăsat să facă check-in-ul și apoi au chemat polițiștii de frontieră pentru a-i evacua din terminal. Mai mult, nu le-au oferit nicio explicație pentru deciziile luate.
Informația potrivit careia reprogramările zborurilor respective ar putea fi făcute abia peste o săptămână i-a infuriat și mai mult pe clienții companiei aeriene.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News