Minciuna restaurantului a fost așadar scoasă la iveală și acum managerii sunt nevoiți să facă față unui val de dezaprobare pentru situația creată. Protagonista poveștii este Taylor, un creator de conținut, în scaun cu rotile și originar din Toronto care publică adesea conținut despre locurile pe care le frecventează și le acordă un rating de la 0 la 5 în funcție de accesibilitatea lor.
În acest caz, desigur, ratingul a fost 0 din 5, nu doar pentru minciuni, ci și pentru modul în care s-a desfășurat seara.
Era ziua de naștere a unui prieten și Taylor s-a prezentat la restaurantul Kasa Moto, unde fusese rezervată o masă. Întotdeauna, înainte de a merge, tânăra s-a gândit că este mai bine să verifice pe Google și să se asigure că poate intra în restaurant fără probleme.
Nemulțumită de comentariile de pe net, ea a sunat la restaurant, de două ori, pentru a explica situația sa și pentru a obține confirmarea, care i-a fost dată prompt de către angajați: ”După ce am căutat online am sunat și au repetat cu încredere că în ziua rezervării nu ar fi probleme. Chiar am sunat mai târziu și am primit același răspuns: scaunul cu rotile nu m-ar fi împiedicat să intru”.
”Ajung și văd câteva trepte în fața intrării în restaurant și altele în interior”
Apoi, a venit seara petrecerii. ”Ajung și văd câteva trepte în fața intrării în restaurant și altele în interior. Prietenii mei intră și întreabă dacă există o rampă portabilă, dar a venit un manager care mi-a spus că nu au rampă și că singura modalitate de a intra e să ma ridice prietenii cu tot cu scaunul cu rotile”.
Totuși, clarifică Taylor, aceasta varianta nu a fost fezabilă. ”Greutatea este de peste 150 kg, cu mine stând pe scaun. Este extrem de periculos, atât pentru sănătatea mea dacă aș cădea, cât și pentru scaunul cu rotile, care s-ar putea rupe”.
În orice caz, seara a fost distrusă. Prietenii tinerii au decis să meargă în altă parte pentru a-i permite ca și Taylor să ia cina cu ei. În comentarii, utilizatorii își exprimă sprijinul față de situație și dau alte exemple de locuri în care își asigură accesibilitatea pentru a avea clienți, dar care în realitate mint. Mulți asigură că au decis să nu frecventeze locul respectiv, având în vedere tratamentul acordat persoanelor cu dizabilități.
@accessbytay Accessibility Review of Kasa Moto ???? - Accessibility 0/5 ♿️ - #AccessByTay #torontorestaurants #kasamoto #wheelchairaccessible #wheelchair #accessibility #toronto ♬ Get You the Moon - Syf
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News