Reacţia operatorului aerian naţional vine după ce, luni, în urma datelor preluate de presă din Monitorul Oficial, respectiv publicarea unei aprobări a AGA a TAROM din iulie 2023, care mandata directorul general să negocieze şi să semneze cu un ofertant existent în acea perioadă sloturile LHR ale companiei, a apărut în spaţiul public o informaţie "care nu mai este de actualitate şi nici nu îşi produce efectele".
"Deşi în Planul de restructurare al companiei sunt aprobate mai multe măsuri care conduc la viabilitatea companiei, inclusiv acelea care prevăd retragerea optimă din operarea unor sloturi, aceste măsuri sunt puse în practică doar în contextul în care servesc intereselor companiei şi obiectivului de profitabilizare a activităţilor. Din vara anului 2023 şi până în prezent, în urma ofertelor primite şi a negocierilor purtate, compania nu a găsit o soluţie optimă care să conducă la renunţarea la sloturile LHR (de pe aeroportul Heathrow) şi operează destinaţia Londra, cu aceeaşi frecvenţă şi acelaşi program. Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române - TAROM operează în 2024 zborurile spre Londra, cu aceeaşi frecvenţă zilnică şi acelaşi program ca în anul anterior (2023). Ruta Bucureşti - Londra este deschisă, iar sloturile de zbor aparţin companiei", precizează transportatorul naţional al României.
Tarom are 18 avioane proprii
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române - TAROM a fost înfiinţată în anul 1954 şi îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor, fiind membră a Alianţei SkyTeam din 25 iunie 2010.
Transportatorul Naţional al României deţine o flotă de 18 aeronave şi are în portofoliul său 70 de destinaţii operate cu aeronave proprii sau deservite de partenerii săi code share. Din anul 1993, TAROM este companie membră a Asociaţiei Internaţionale a Transportatorilor Aerieni (IATA). A
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News