„Cam 60% din evaziunea pe fructe și legume este din produsele care vin din spațiul intracomunitar (...) Este vorba și de acel dublu standard pentru care trebuie să acționăm, de aceea echipa de control conține și colegi de la ANSVSA care iau inclusiv probe pentru a vedea exact dacă actele care arată proveniența, calitatea și destinația mărfii concordă cu marfa.
Cele care sunt pentru tranzit nu durează mult, au fost niște blocaje pentru că oamenii s-au obișnuit să intre în România și să descarce marfa, cu toate că pe acte era indicat tranzit", a declarat Teodorovici la Antena 3.
Potrivit Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), camioanele, care provin inclusiv din UE, din spaţiul european de liberă circulaţie a mărfurilor, sunt sigilate de ANAF în vederea controlului, însă inspectorii nu fac faţă volumului mare de marfă ce trebuie controlată, prin urmare aceasta se deteriorează.
Acest blocaj, care durează deja de peste o zi, afectează atât consumatorii, cât şi comercianţii, spune sursa citată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News