Trei pasageri în scaune cu rotile au privit cum avionul a decolat chiar în fața lor. Personalul a uitat de ei

Alexandra Curtache |
Data actualizării: | Data publicării:
Scandal EasyJet: Trei pasageri în scaune cu rotile au privit cum avionul a decolat chiar în fața lor, fără ca ei să fie îmbarcați
Scandal EasyJet: Trei pasageri în scaune cu rotile au privit cum avionul a decolat chiar în fața lor, fără ca ei să fie îmbarcați

Aeroportul Internațional Belfast a fost martorul unei situații nefericite, când trei pasageri care aveau nevoie de asistență specială au fost lăsați blocați pe pistă în scaune cu rotile, în timp ce avionul lor EasyJet a decolat fără ei. Incidentul a avut loc în timp ce pasagerii se pregăteau să călătorească la Edinburgh.

Liz Weir, din Co Antrim, care se bazează pe asistență în scaun cu rotile din motive de sănătate, se afla printre cei afectați. Ea urma să ajungă la Edinburgh pentru a participa la un spectacol artistic important plătit. Cu bagajele înregistrate și așteptând îmbarcarea în avion, Liz și ceilalți pasageri care foloseau asistență specială au fost lăsați în urmă când ușa avionului s-a închis brusc.

"M-am simțit foarte stresată", a spus Liz conform Mirror. "Trebuia să particip la un concert la un festival de artă în seara asta, oamenii au plătit bilete pentru a participa, asociația artistică a plătit pentru zborul meu și nu pot fi acolo pentru că EasyJet a neglijat să mă lase la bord."

Reacționând la situație, un purtător de cuvânt al EasyJet a exprimat regretul companiei pentru incident, explicând că au contactat imediat furnizorul de asistență al aeroportului pentru a înțelege circumstanțele care au condus la acest eșec. Compania a organizat zboruri suplimentare către Glasgow și Edinburgh în aceeași seară pentru a transporta pasagerii afectați la destinațiile lor cât mai rapid posibil. De asemenea, au oferit vouchere pentru răcoritoare și vor acorda despăgubiri corespunzătoare pentru inconveniențele create.

"Bunăstarea clienților noștri este cea mai mare prioritate a noastră", a subliniat purtătorul de cuvânt al EasyJet. "Ne pare foarte rău pentru acest incident și pentru orice stres sau dezamăgire pe care l-am provocat."

 

Pasagerii cu nevoi speciale au rămas profund marcați de eveniment

 

În ciuda eforturilor de a remedia situația, Liz și ceilalți pasageri afectați au rămas profund marcați de eveniment. "Am fost lăsați în urmă fără explicații clare și cu un sentiment de dezamăgire în locul unei călătorii pe care o așteptam cu nerăbdare", a adăugat Liz.

Incidentul subliniază importanța gestionării corecte a asistenței pentru pasagerii cu nevoi speciale în aeroporturi și în timpul îmbarcării. Autoritățile din industria aviatică și cei implicați în asistență la aeroporturi ar trebui să revizuiască protocoalele pentru a asigura că astfel de incidente sunt prevenite în viitor și că toți pasagerii sunt tratați cu respect și profesionalism.

Între timp, Liz și ceilalți pasageri afectați așteaptă răspunsuri și continuă să își exprime frustrarea față de modul în care au fost tratați în acea seară la Aeroportul Belfast.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel