Numărul mare de lucrări pe care le are i-au permis să readucă foarte mulți români plecați în străinătate. Compania ar fi ajuns în acest moment la 5500 de angajați care lucrează la construcția de autostrăzi și poduri, conform secretarului de stat în Transporturi, Irinel Scrioșteanu.
”Discutam cu cel mai mare constructor român în 2020 când lucra pe Craiova – Pitești. Atunci avea 1.200 – 1.400 de oameni și era în poziția în care era să câștige și loturile 3 și 4 din Craiova – Pitești. Și spunea: dacă reușesc să câștig și cele două loturi, îmi vor veni cel puțin 1.000 de oameni care mi-au plecat acum un an din firmă în Europa. Cred că au venit peste 80% din cei care i-au plecat și s-au reangajat la companie. În momentul ăsta cred că are 5.400 – 5.500 de angajați”, a declarat Scrioșteanu la Digi 24, conform economica.net.
Salarii UMB. Ce salarii dă Umbrărescu angajaților
Într-un anunț publicat acum trei ani, compania se lăuda că oferă pachet salarial ca în Germania și trei mese calde pe zi.
Irinel Scrioșteanu spune că salariile au crescut foarte mult în domeniul construcțiilor.
„Nu cred ca e vreun salariu sub 4.000 – 5.000 de lei. Inginerii depășesc 10.000 de lei”, a precizat secretarul de stat, referindu-se la salariile în mod general din acest domeniu al construcțiilor în România.
„Nu am nimic cu cei străini, dar Ştefan cel Mare s-ar răscoli ca o elice în mormânt dacă toţi am pleca din ţară şi am aduce numai muncitori din Asia. Noi lucrăm cu personal stabil, nu cu mercenari. Îi cazăm pe şantiere în condiţii corespunzătoare, le oferim trei mese pe zi. La două – trei săptămâni au liber şi le plătim transportul către casă, pentru că majoritatea sunt din Moldova. Când lucram la Timişoara, îi transportam cu avionul”, declara în 2019 Ştefan Şerbu, reprezentat al UMB.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News