Lipsa de personal care a provocat "criza bagajelor" la aeroportul Heathrow în ultimele săptămâni a fost acum numită „airmageddon”. Autoritățile aeroportuare au răspuns la multitudinea de plângeri care au privit zborurile anulate și la plângerile chiar mai numeroase care priveau bagajele pierdute spunând companiilor aeriene că trebuie să limiteze numărul de pasageri pe unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din lume la 100.000 pe zi, relatează CNN. Așa că Delta a găsit o modalitate de a scoate bagajele pierdute din aeroport.
„Echipele Delta au lucrat la o soluție creativă pentru a muta bagajele de cală întârziate de la Londra-Heathrow pe 11 iulie, după ce un zbor regulat a trebuit să fie anulat având în vedere restricțiile privind volumul de pasageri de pe aeroportul Heathrow”, se arată într-un comunicat al companiei aeriene. „Zborul 9888 Delta de la Heathrow la hub-ul Delta din Detroit a zburat cu 1.000 de bagaje înapoi în Statele Unite, unde echipele au trimis apoi bagajele clienților noștri”.
30.000 de zboruri, anulate
Delta și alte companii aeriene americane s-au lovit de lipsa de personal și de probleme cu bagajele până acum în acest sezon de vacanțe, ceea ce a cauzat anularea a aproape 30.000 de zboruri către, dinspre sau în interiorul Statelor Unite, potrivit serviciului FlightAware.
Delta (DAL) a raportat miercuri venituri care au fost mult mai mici decât cele preconizate, în parte din cauza costurilor mai mari ale combustibilului, dar şi în mare măsură atribuite costului de rezolvare a acestor probleme de servicii. Deși Delta nu a dezvăluit costurile specifice ale problemelor legate de servicii, a spus că va plăti o sumă suplimentară de 200 de milioane de dolari în acest an pentru ore suplimentare și plata premium pentru a reduce numărul de anulări de zboruri. Și asta nu ia în calcul alte costuri asociate cu întreruperile serviciului - cum ar fi avioanele pline cu bagaje în străinătate, fără clienți plătitori.
„Vreau să le mulțumesc clienților noștri pentru răbdarea și înțelegerea lor, în timp ce redăm fiabilitatea la care vă așteptați de la Delta”, a declarat CEO-ul Delta, Ed Bastian, în timpul unui apel cu investitorii miercuri.
Vezi și
Zbor întârziat sau anulat? Aveți dreptul să fiți despăgubiți: Ghid pas cu pas pentru a vă recupera banii
Zborul în timpul sezonului de vârf al vacanțelor a fost întotdeauna o provocare. Numărul mare de pasageri și furtunile de vară pot copleși rapid operațiunile unei companii aeriene. Acest lucru a fost agravat în această vară de lipsa de piloți și de alți lucrători. Dacă vă confruntați cu anularea sau întârzierea unui zbor planificat, trebuie să știți că aveți dreptul să fiți despăgubiți. Iată un ghid pas cu pas pentru a vă recupera banii.
În timp ce haosul și cozile continuă să afecteze majoritatea aeroporturilor europene, unii pasageri devin nervoși. Căutările pentru "zbor anulat" au crescut vertiginos cu 163% în Marea Britanie, în luna iunie, călătorii încercând să afle care este cea mai bună cale de acțiune. Căutările pentru "despăgubiri zbor anulat" au crescut, de asemenea, cu 137%, a arătat cercetarea realizată de Our Woven Journey - un blog de călătorie pentru familii.
În contextul în care poveștile de groază legate de călătorii se înmulțesc pe tot continentul, tot mai mulți oameni se gândesc să își anuleze planurile de vacanță. Dar gândiți-vă de două ori înainte de a anula, au avertizat experții: dacă renunțați la călătorie, probabil că va trebui să plătiți.
De asemenea, aveți mult mai multe drepturi decât ați putea crede în cazul în care compania aeriană vă anulează zborul, ceea ce înseamnă că ar fi mai bine să așteptați și să vedeți ce se întâmplă.
Iată ce trebuie să faceți dacă aveți zboruri rezervate în această vară și cum să vă recuperați banii în cazul în care călătoria este anulată sau întârziată.
Dacă v-ați rezervat deja planuri de călătorie, probabil că este mai bine să le păstrați - deși depinde de compania aeriană cu care zburați.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News