Maria Ramos, bunica băiatului, a devenit panicată atunci când Casper nu a coborât din avionul așteptat la Aeroportul Internațional Southwest Florida. Confuză și îngrijorată, a căutat explicații de la personalul aeroportului. Aceștia i-au spus cu uimire că băiatul ei nu era la bordul avionului și că, conform informațiilor lor, și-a pierdut zborul.
Într-o declarație ulterioară pentru WINK, Maria Ramos a povestit: "Am fugit în interiorul avionului la însoțitoarea de bord și am întrebat-o: Unde este nepotul meu? V-a fost predat la Philadelphia? Ea mi-a răspuns: Nu, nu am avut niciun copil cu noi.”
Clipe de groază pentru o bunică înainte de Crăciun
Frica a atins cote maxime până când Casper a sunat și a anunțat că a aterizat în siguranță la Orlando, la sute de kilometri depărtare de destinația sa programată. Bagajul său, surprinzător, a ajuns la aeroportul corect.
Spirit Airlines, compania aeriană responsabilă pentru incident, s-a oferit să ramburseze costul suplimentar de patru ore de călătorie, însă Maria Ramos a declarat că principalul ei interes nu este legat de bani, ci de clarificarea modului în care s-a produs întreaga confuzie.
Ea a afirmat: "Vreau să mă sune. Să mă anunțe cum a ajuns nepotul meu în Orlando. Cum s-a întâmplat asta? L-au dat jos din avion? Însoțitoarea de zbor - după ce mama i-a înmânat cu acte - l-a lăsat să plece singur? S-a urcat singur în avionul greșit?"
Răspunsul companiei aeriene
În replică, Spirit Airlines a emis o declarație oficială, asigurând că Casper a fost supravegheat pe tot parcursul călătoriei și că s-a demarat o anchetă internă pentru a elucida circumstanțele exacte ale incidentului.
Purtătorul de cuvânt al companiei a menționat: "Luăm în serios siguranța și responsabilitatea de a transporta toți oaspeții noștri și desfășurăm o anchetă internă. Ne cerem scuze familiei pentru această experiență."
Incidentul ridică semne de întrebare cu privire la procedurile și măsurile de siguranță ale companiilor aeriene și aduce în prim-plan importanța supravegherii stricte a călătorilor neînsoțiți, mai ales în preajma sărbătorilor, când traficul aerian este intens și emoțiile sunt amplificate. Familia așteaptă acum clarificări concrete din partea Spirit Airlines pentru a înțelege cum a fost posibilă o astfel de eroare în gestionarea călătoriei unui copil neînsoțit.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News