Asta pentru că nefericitul angajat al companiei SunExpress a găsit un cap de șarpe tăiat în prânzul lor, dar numai după ce a mâncat cea mai mare parte a mesei.
Videoclipul revoltător arată cum a fost găsit capul într-un zbor din Turcia spre Germania săptămâna trecută, ascuns la fundul unei farfurii cu ravioli și legume cu frunze verzi.
Echipajul companiei aeriene lucra la un zbor de dimineață din capitala turcă Ankara către Dusseldorf, pe 21 iulie, când a fost făcută descoperirea sinistră.
Un cap de șarpe a fost găsit într-un preparat la bordul unei companii aeriene turcești
Decolând la ora locală 3.30 dimineața din Turcia, zborul XQ794 al companiei aeriene de buget făcea o călătorie de trei ore și 45 de minute către vestul Germaniei.
În timp ce se afla în aer, echipajul s-a așezat să ia micul dejun - care părea să fie format dintr-o băutură, o salată de garnitură, o chiflă de pâine și un fel de mâncare fierbinte de ravioli și verdețuri.
Nefericitul steward în cauză mâncase aproximativ jumătate din masă când a descoperit capul de reptilă pe fundul recipientului cu mâncare.
Bine disimulat printre verdețuri, capul șarpelui pare a fi cam de mărimea unui strugure mare și a fost desprins de corp chiar sub craniu.
Puținul care a mai rămas din corp pare de culoare verde închis sau negru și are dungi galbene distinctive pe toată lungimea sa.
Turcia găzduiește câteva zeci de specii indigene de șerpi
Turcia găzduiește câteva zeci de specii indigene de șerpi - unele dintre ele veninoase - deși niciuna nu se potrivește în mod evident cu cea găsită în timpul zborului.
SunExpress a declarat că și-a suspendat compania de catering, numită de presa locală Sancak Inflight, până la efectuarea unei investigații.
Nu este prima dată când au fost semnalate probleme cu mesele companiei, fiind găsite anterior melci și mucegai de către personal, relatează Gazete Duvar.
Un purtător de cuvânt al companiei aeriene a declarat: "Este prioritatea noastră principală ca serviciile pe care le oferim oaspeților noștri la bordul aeronavelor noastre să fie de cea mai înaltă calitate și ca atât oaspeții, cât și angajații noștri să aibă o experiență de zbor confortabilă și sigură.
Acuzațiile și acțiunile din presă cu privire la serviciile de alimentație la bord sunt absolut inacceptabile și a fost inițiată o anchetă detaliată. Până la încheierea procesului de cercetare, au fost luate imediat toate măsurile și acțiunile preventive, inclusiv oprirea furnizării produsului în cauză”, conform Daily Mail.
Compania a declarat că șarpele trebuie să fi fost introdus în mâncare după ce a părăsit fabrica
Dar Sancak a negat categoric că capul de șarpe provenea din una dintre instalațiile sale și a declarat că acesta trebuie să fi fost introdus în mâncare după ce a părăsit fabrica.
Un purtător de cuvânt a declarat: "SunExpress Airlines este un client valoros în țara noastră și o companie aeriană populară în Europa, care a decis recent să își extindă în continuare flota și rețeaua de rute. Aceștia au anunțat din nou o licitație pentru servicii de catering la bord.
Nu am folosit niciunul dintre obiectele străine care se presupune că se aflau în mâncare la gătit (datorită condițiilor tehnice și termice utilizate în instalațiile de catering la bord)”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News