Compania americană Starbucks nu este o companie care are prețuri mici. Dar Deedee și Jesse O'Dell, un cuplu din Oklahoma, probabil că nu s-au așteptat că vor plăti o sumă uriașă pentru două cafele.
Comanda ar fi trebuit să coste doar în jur de zece dolari. Dar, la final, nota a fost de peste 4.000 de dolari.
Tinerii au postat poza bonului fiscal pe o rețea de socializare. La prima vedere, pare a fi un bon obișnuit: cafelele au costat 3,95 USD și 5,95 USD, plus un dolar pentru o versiune mai mare, 10,90 USD în total, și o taxă de 0,93 cenți. Dar la final s-a strecurat o sumă care a crescut semnificativ valoarea bonului fiscal - 4.444,44 USD.
În total, cuplul va plăti un total de 4.456,27 dolari pentru cele două cafele. Cu toate acestea, cuplul nu a descoperit suma incorectă înainte de a plăti, motiv pentru care cardul de credit a fost debitat cu suma de 4.456,27 dolari, după cum a raportat dailymail.co.uk.
Cuplul și-a anulat vacanța, după ce Starbucks a încasat peste 4.000 USD de pe cardul de credit
Abia când cardul de credit a fost refuzat câteva zile mai târziu, în timpul cumpărăturilor, tinerii și-au dat seama de greșeală. Așa că au contactat imediat managerul regional Starbucks.
Potrivit companiei, aceasta a fost o eroare în sistemul de la casa de marcat. Compania a trimis apoi cuplului un cec pentru a acoperi costurile.
Dar cecul nu a fost valabil, așa că cei doi tineri au depus o plângere la poliția locală.
Pentru că nu au mai avut bani, tinerii au fost nevoiți să anuleze o vacanță planificată „Când bugetul dispare, pur și simplu nu știi ce să fac”, explică O'Dell. Într-un final, Starbucks a emis un alt cec, care, de data asta, a fost valabil și cuplul și-a recuperat banii, explică un purtător de cuvânt al Starbucks.
„Această greșeală ne-a adus neplăceri și sperăm că alții nu trebuie să treacă prin așa ceva”, au transmis cei doi tineri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News