Un trend viral din Spania care încurajează persoanele singure să-și caute parteneri în supermarketuri folosind un cod bazat pe întoarcerea unui ananas în coșul de cumpărături a provocat scene haotice și chiar a dus la intervenția poliției pentru a restabili ordinea, relatează BBC.
În ultimele zile, mulți spanioli singuri au ajuns în magazinele lanțului de supermarketuri Mercadona între orele 19:00 și 20:00, convinși că pot găsi dragostea în acest interval, mai ales dacă pun un ananas cu capul în jos în coșul de cumpărături.
Fenomenul pare să fi fost impulsionat în mare parte de actriță și umorisa Vivy Lin, care a postat un videoclip pe TikTok în care împinge un coș de cumpărături printr-un magazin Mercadona, vorbind despre această presupusă oportunitate de a-ți găsi marea iubire.
„Ora pentru a te cupla în Mercadona este între 19:00 și 20:00”, a spus ea în clipul care a devenit viral.
Supermarketul a profitat de pe urma valului uriaș de vizualizări, doar că a provocat haos în magazine
Pe contul său oficial de TikTok, supermarketul a postat o imagine cu un ananas, însoțită de textul: „Ananasul de pe raftul Mercadona te așteaptă să-ți găsești perechea”
Se pare că manevra cu ananasul este completată prin împingerea coșului de cumpărături în secțiunea de vinuri a magazinului, sperând că persoana pe care o găsești atrăgătoare răspunde pozitiv.
Pe măsură ce povestea a devenit virală, a dus la unele scene neobișnuite și de haos.
La Madrid, au fost raportate grupuri de adolescenți care împing coșurile prin magazine seara, fără să cumpere produse.
Un bărbat a fost costumat într-un ananas uriaș de către prietenii săi în interiorul unui magazin, ca parte a unei petreceri de burlaci.
La Bilbao, poliția a fost chemată într-o sucursală Mercadona în intervalul 19:00-20:00 din cauza scenelor agitate din interior, deși nu a fost necesară intervenția lor.
Au început să se facă și cântece
Un cântec, care circulă online, a alimentat succesul tendinței, cu versuri precum: „În secțiunea de vinuri / Inima îmi bate repede / Căutând pe cineva special / De care sufletul meu are nevoie.”
Nu este prima dată când un ananas cu capul în jos este folosit ca un cod. În mod tradițional, a fost folosit pentru a permite persoanelor interesate de schimbul de parteneri sexuali, cunoscut sub numele de swinging, să se găsească reciproc.
Deși cea mai recentă utilizare a fructului s-a dovedit populară pentru unii, au fost raportate cazuri în care mania ananasului nu a fost pe placul multor angajați Mercadona, care au rămas să curețe produsele necomercializate.
Un videoclip a arătat un angajat împingând cutii cu fructe de pe rafturi spre un depozit, pe măsură ce se apropia ora 19:00.
Compania spune că tendința „nu a fost lansată de noi, a apărut spontan.”
Unii observatori au adoptat o poziție critică.
„Să cazi în capcana unei campanii concepute prin intermediul rețelelor sociale poate fi inocent, așa cum este cazul cu ‘Pineapple-gate’, cu toate glumele și copilăriile pe care le generează,” a scris comentatorul social Susana Quadrado în ziarul La Vanguardia.
Dar ea a avertizat că acest lucru arată, de asemenea, cum lumea virtuală „poate condiționa comportamentul social și poate transforma utilizatorii în megafone gratuite”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News