În fiecare zi mulți hotelieri trebuie să își asume responsabilitatea pentru unii clienți care pleacă fără să plătescă consumația. Cu toate acestea, sunt momente în care, după cum a subliniat pe platforma X contul @SoyCamarero, chiar angajații sunt cei care ajung să plătească datoriile.
Proprietarul unui bar din Spania a transmis un mesaj ospătarilor din cauza unei facturi de 22 de euro pe care un client nu a plătit-o. „Băieți, masa asta care e deschisă se plătește din bacșiș”, a comunicat hotelierul, după cum se vede în screenshot-ul, publicat de profilul @Soy Camarero.
În acest fel, proprietarul stabilimentului a anunțat că datoria aferentă va fi achitată cu bacșișul acumulat de chelneri. „Ieri lipseau 27 de euro și se scot din borcanul cu bacșișuri”, a raportat hotelierul, în timp ce și-a avertizat angajații: „Trebuie să acordați mai multă atenție, deoarece data viitoare masa va fi plătită de către persoana responsabilă din zona restaurantului".
Un chelner din Spania, revoltat pe trei clienți: „Am întâlnit animale mai curate și mai educate
Jesús Soriano, un chelner din Spania, a postat pe rețelele de socializare un mesaj pentru a denunța că clienții nu au întotdeauna dreptate.
Prin contul său, Soriano postează zilnic cele mai ciudate situații pe care le trăiește atât el, cât și orice altă persoană care lucrează în sectorul ospitalității. Într-una dintre cele mai recente postări ale sale se vede o masă la care au luat micul dejun trei persoane.
Unul dintre ei a comandat un pahar de lapte cu Cola-Cao, altul a comandat o cafea și suc de portocale. De asemenea, clienții am mai comandat pâine prăjită cu gem.
Jesús Soriano a denunțat murdăria lăsată de clienți și lipsa lor de intenție de a curăța puțin masa pentru a ușura lucrurile pentru chelnerul. Dar nu doar atât. Pe unul dintre scaune, clienții au lăsat scutecul uzat al unui bebeluș. Chiar dacă erau conștienți că mai târziu o altă persoane se va așeza pe scaun, clienții respectivi nu au aruncat scutecul la gunoi.
O situație care, totuși, nu i-a surprins pe mulți dintre urmăritorii acestui cunoscut cont, întrucât recunosc că au fost nevoiți să trăiască experiențe similare lucrând în sectorul ospitalității. „Găsirea acestor tipuri de cadouri este foarte comună”, a scris un internaut.
Hacer un simpa es hacer daño a la empresa y en muchos casos como vemos, a los mismos trabajadores. pic.twitter.com/LVNlTrEWzI
— Soy Camarero (@soycamarero) October 23, 2023
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News