Un român a cumpărat, de Black Friday un televizor. L-a primit după patru ani de procese

Nicoleta Baciu |
Data actualizării: | Data publicării:
televizor_smart_magazin
televizor_smart_magazin

Un bărbat din Constanta care a cumpărat la ediția din 2015 a Black Friday un Smart TV cu diagonala de 147 de centimetri a primit produsul abia la începutul acestui an. Clientul a fost nevoit să reclame Flanco la Protecșia Consumatorului și apoi să se judece cu compania pentru că televizorul primit inițial era defect

Bărbatul din Constanța a cumpărat dintr-un magazin Flanco un Smart TV în valoare de 2.700 de lei în anul 2015. Fiind aglomerație, produsul nu a fost probat și nici certificatul de garanție nu a fost completat. Potrivit cumpărătorului, vânzatorul a spus că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, produsul poate fi dus în orice magazin Flanco din țară pentru reparație, potrivit Ziare.com.

Bărbatul a vrut să instaleze televizorul și a constatat că aparatul este defect, așa că s-a întors cu el în magazin. Produsul a fost trimis în service, însă bărbatul nu a mai trimit produsul, așa că a sesizat Protecția Consumatorului București. Comisarii au amendat Flanco cu 5.000 de lei. Reprezentanții firmei au contestat inițial amenda. La începutul acestui an Tribunalul Constanța a obligat Flanco să înlocuiască televizorul defect. De asemenea, judecătorul a decis prelungirea termenului de garanție cu timpul de funcționare a acestuia. În plus, Flanco a fost obligată să îii achite clientului cheltuieli de judecată în valoare de peste 3.200 de lei. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel