Acesta a fost consiliat de către polițiștii Centrului Operațional și avertizat cu privire la utilizarea serviciului pentru apeluri de urgență 112. Dispecerii Inspectoratului au preluat și apeluri 112 prin care au fost sesizate probleme precum întreruperea energiei electrice, nemulțumiri legate de modul de servire în restaurante sau de zgomotul produs de aparatele de aer condiționat din magazine, de fiecare dată apelanții fiind consiliați și îndrumați să se adreseze instituțiilor competente, astfel de apeluri nereprezentând urgențe care să necesite acţiunea agenţiilor specializate de intervenţie, scrie caon.ro/
citeste si: Facebook, Whats App și Instagram au picat luni seară. Serverele nu mai funcționează. Update
Autorităţile atrag atenţia că nu putem apela 112 pentru orice prostie! Sancțiunile prevăzute de lege în cazul alertării false a agenţiilor specializate de intervenţie sunt cuprinse între 1.500 de lei și 5.000 de lei și în cazul apelării abuzive, între 500 de lei și 1.000 de lei.
În perioada iulie-septembrie 2021, la nivelul Inspectoratului au fost primite 5.016 apeluri prin SNUAU 112, dintre acestea 613 au fost apeluri abuzive și alertări false, în urma cărora polițiștii au aplicat sancțiuni contravenționale de peste 600.000 de lei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News