Un român și-a ratat vacanța din cauza unui SMS. Wizz Air a anunțat un zbor întârziat, dar a plecat la timp

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
"Ultimul mesaj" al unui pasager îngrozit, aflat în avionul SQ321 al Singapore Airlines, care s-a prăbușit 2.000 de metri  / Sursa foto: freepik.com
"Ultimul mesaj" al unui pasager îngrozit, aflat în avionul SQ321 al Singapore Airlines, care s-a prăbușit 2.000 de metri / Sursa foto: freepik.com

Un client Wizz Air a pierdut cursa pentru care-și cumpărase, deoarece atunci când a primit un SMS de la companie privind întârzierea zborului, el s-a dus să bea o cafea. Când a vrut să se îmbarce, a aflat că avionul plecase la ora inițială.

„Am întâmpinat azi o situație și aș vrea să știu ce aș fi putut eu face să o evit. Am avut zbor la o anumită ora. Am primit un SMS cum că zborul este întârziat cu o oră. Așadar, nu m-am grăbit către poartă”, a povestit bărbatul despre experiența neplăcută pe care a avut-o cu un zbor Wizz Air pe un grup de Facebook de călătorii a povestit, scrie Adevarul.

Pe panoul electronic al aeroportului, cu aproximativ 30 de minute înainte de a merge către poarta de îmbarcare, era menționat numărul porții și mesajul „Zbor întârziat”, completează el.

„Am băut o cafea și cu aproximativ 40 de minute înainte de ora indicată în SMS, m-am dus către poartă. Am ajuns la poartă și pasagerii erau deja îmbarcați, zborul nu mai apărea pe panou, iar ulterior, verificând, am constatat că a decolat mai devreme decât ora menționată în SMS”, a istorisit el.

„Dacă e vina mea, îmi asum, dacă ei trebuiau să fie mai expliciți, aș vrea să le cer banii înapoi, având în vedere că am pierdut toată vacanța”, a explicat el.

 

”Într-o lume ideală ar trebui să iei banii înapoi, dar aici este vorba totuși despre Wizzair”

 

Postarea are peste o sută de comentarii. Cei mai mulți membri ai grupului care au comentat spun că în situații de acest gen trebuie să fii la poarta de îmbarcare la ora comunicată inițial, chiar dacă ești anunțat că vor fi întârzieri.

„Eu, dacă primesc mesaj de genul ăsta, mă grăbesc să ajung la poartă și stau cu ochii pe panouri și pe aplicație ca să fiu sigur că nu ratez nimic. Cu siguranță nu mă duc la promenadă să beau cafeluță. Știm cu toții cum lucrează Wizzair și când vezi că sunt ceva probleme cu zborul intri în alertă, nu te relaxezi... Într-o lume ideală ar trebui să iei banii înapoi, dar aici este vorba totuși despre Wizzair, deci treceți peste, că nu o să câștigați decât nervi și frustrare în plus. Zi bună”, a comentat un internaut.

Bărbatul care și-a pierdut vacanța a revenit arătând că bănuia că așa trebuia să facă, dar nu înțelege de ce nu scria pe ecrane „Îmbarcare”. „Când m-am uitat, mai era cam o oră și 15 minute până la ora plecării conform întârzierii”, a precizat el.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt3
YesMy - smt4.5.3
pixel