Această inițiativă vine în contextul unei creșteri a necesității de servicii medicale și de îngrijire, în special în lumina provocărilor aduse de pandemia de COVID-19.
Potrivit anunțului făcut de spital, sunt disponibile 14 posturi pentru asistenți medicali generaliști, un post pentru moașă, cinci posturi de infirmieri, 37 de posturi pentru îngrijitoare, un post pentru registrator, șase posturi pentru muncitori calificați în bucătărie și două posturi pentru muncitori necalificați în blocul alimentar. Acest demers reprezintă o oportunitate pentru cei care își doresc să se alăture unei echipe medicale de elită și să contribuie la îngrijirea și recuperarea pacienților.
Înscrierile pentru aceste poziții sunt deschise până la data de 4 martie, iar cei interesați sunt încurajați să aplice cât mai curând pentru a-și asigura șansele de a fi selectați. Detaliile referitoare la condițiile de participare și documentele necesare pot fi găsite pe site-ul oficial al spitalului sau direct la sediul acestuia.
Ce nu au voie să facă angajații după atacul cibernetic
În urma recentului atac cibernetic care a afectat Camera Deputaților în luna ianuarie, instituția a luat măsuri drastice pentru a consolida securitatea cibernetică. Una dintre aceste măsuri constă în restricționarea accesului la internet prin cablu sau Wi-Fi pentru anumite servicii și platforme online, așa cum a transmis Camera Deputaților.
Într-un comunicat oficial, Camera Deputaților a declarat că aceste restricții au fost implementate în scopul sporirii gradului de protecție cibernetică și vizează anumite categorii de servicii sau platforme.
„În scopul sporirii gradului de protecţie cibernetică, accesul la Internet (prin cablu sau Wi-Fi) a fost limitat pentru anumite categorii de servicii sau platforme, incluzând Botnet, File-Sharing, P2P, Proxy, Remote-Access şi Storage-Backup, cu excepţia serviciilor oferite de Google, Apple, Adobe şi Microsoft, şi Video-Streaming, cu excepția Youtube, Facebook, Instagram şi Twitter”, a transmis Camera Deputaților.
În plus, accesul la serviciul de intranet și la Mapa de Birou Permanent a fost modificat pentru a fi disponibil exclusiv din interiorul instituției, cu scopul de a limita potențialele vulnerabilități. Aceste restricții nu se aplică doar parlamentarilor, ci tuturor celor care folosesc infrastructura de date a instituției, indiferent de funcția ocupată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News