Vacanță de coșmar în Italia pentru doi români: "Praf peste tot și furnici în pat, la 638 de euro o săptămână"

Alexandra Curtache |
Data actualizării: | Data publicării:
Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

O vacanță de vis în Rimini s-a transformat într-un coșmar pentru un cuplu de români, din cauza unui hotel de "trei stele" care a oferit condiții deplorabile, departe de cele prezentate pe site-urile de rezervări. Cuplul a plătit 638 de euro pentru o săptămână de cazare, dar au fost întâmpinați de o cameră mică și murdară.

După ce au plătit în avans suma de 319 euro de persoană pentru sejurul de șapte zile, primul impact nu a fost cel mai bun, au declarat cei doi pentru Federația Consumatorilor (Federconsumatori).

În loc de o recepție primitoare, turiștii au fost întâmpinați de o zonă comună dezordonată, cu canapele și fotolii prăfuite, plasate haotic în spatele unei mese de biliard vechi și deteriorate.

 

Condiții precare și furnici

 

Odată ajunși în cameră, situația s-a dovedit a fi și mai rea. Camera era extrem de mică și întunecată, iar mobilierul părea improvizat și insuficient pentru nevoile de bază ale oaspeților. Baia era la fel de neprimitoare. 

"Într-un metru pătrat, o chiuvetă mică și foarte veche, la câțiva centimetri distanță de toaletă. Împreună, ele constituie zona dușului care poate fi identificată doar printr-o scurgere care iese de sub picioarele noastre", a spus femeia.

În ciuda cererii imediate de schimbare a camerei, cuplul a fost nevoit să își petreacă o noapte în acel hotel. Însă, a doua zi dimineață, au descoperit o invazie de furnici în așternuturi, determinându-i să părăsească imediat cazarea. Incidentul a fost raportat imediat la Federconsumatori Emilia-Romagna, care a demarat procedurile pentru obținerea unei rambursări.

"Din păcate, în fiecare an primim rapoarte de acest tip", a declarat Graziano Urbinati, președintele Federconsumatori Emilia Romagna Turism.

"Aceste situații nu doar că aduc o publicitate negativă regiunii noastre, dar discreditează și sistemul turistic local, format din mulți operatori serioși. În Rimini, primim aproximativ zece rapoarte pe sezon, dar acestea sunt doar vârful icebergului, deoarece mulți turiști aleg să nu raporteze și să fugă de hoteluri pentru a se bucura de restul vacanței.", mai spune președintele de turism.

Federconsumatori îndeamnă autoritățile competente să intensifice controalele și verificările pentru a preveni astfel de incidente și a proteja turiștii de experiențe similare. În ciuda încercării cuplului de a-și continua vacanța în altă parte, amintirea neplăcută a cazării inițiale va rămâne mult timp în memoria lor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel