Astfel, începând de săptămâna aceasta acceptarea reclamelor direcţionate (bazate pe preferinţele utilizatorilor) va fi o condiţie pentru a putea utiliza reţeaua socială. Decizia este viabilă în ciuda noilor regulamente europene. Săptămâna aceasta, toţi utilizatorii din Europa vor fi întrebaţi dacă acceptă condiţiile companiei.
Este cunoscut că legislaţia europeană, care va intra în vigoare de luna viitoare, pe 25 mai, promite cea mai mare schimbare în privinţa intimităţii online. Companiile vor fi amendate dacă vor colecta sau vor utiliza informaţii personale fără permisiunea utilizatorilor.
Rob Sherman, un oficial al facebook care se ocupă de astfel de probleme, a anunţat că reţeau socială va începe să le ceară europenilor permisiunea săptămâna aceasta pentru o varietate de modalităţi prin care Facebook va utiliza datele, dar acesta a transmis că opţiunea de a fi exclus din sistemul de reclame direcţionate iese din discuţie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News