Wizz Air prelungește suspendarea zborurilor din România, până în 14 mai. Ce despăgubiri primesc clienții

Loredana Iriciuc |
Data publicării:

Zborurile operate de Wizz Air rămân suspendate până pe data de 14 mai, inclusiv, iar pasagerii cu rezervări afectate de această decizie vor primi automat un voucher de 120% din valoarea achitată pentru călătorie, a anunţat operatorul aerian.

Iniţial, compania aeriană informa că este pregătită să-şi redeschidă baza de la Timişoara începând cu data de 1 mai 2020, dar că reluarea operaţiunilor de zbor depinde de decizia autorităţilor de a elimina sau prelungi actualele restricţii de zbor către şi dinspre România.

„Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client Wizz 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor - care va dura mai mult - şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism - inclusiv agenţiile de turism online - trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele. Wizz Air îşi cere scuze pentru inconvenientele pe care le pot produce aceste restricţii de călătorie clienţilor şi îi asigură că siguranţa şi binele pasagerilor şi ale echipajului rămân principalele priorităţi ale companiei", precizează compania.

 

Wizz Air implementează noi protocoale

 

Operatorul a anunțat că, odată cu reluarea zborurilor, va introduce măsuri adiționale de igienă pentru a asigura sănătatea și siguranța călătorilor și a echipajelor, în contextul pandemiei cu coronavirus.

Potrivit unui comunicat al operatorului, Wizz Air implementează noi protocoale, în conformitate cu reglementările oficiale, pentru a asigura sănătatea pasagerilor și a echipajului și pentru a sprijini distanțarea fizică în timpul îmbarcării și curățenia sporită la bord.

Astfel, ca parte a măsurilor de protecție a sănătății clienților și a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in și să efectueze orice achiziții de servicii online, cum ar fi plata pentru bagaje suplimentare, pentru a reduce interacțiunea neesențială la aeroport. Totodată, pe toată durata zborului, purtarea măștilor de protecție va fi obligatorie.

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală şi de Est, operează o flotă de 121 de aeronave Airbus A320 şi A321, una dintre cele mai tinere flote din lume şi oferă mai mult de 710 rute din 25 de baze, ce asigură conexiunea între 154 de destinaţii din 45 de ţări. În ultimele 12 luni, un număr de 40 de milioane de pasageri au ales să călătorească cu avioanele operate de Wizz Air, scrie incont.stirileprotv.ro.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News



Get it on App Store Get it on Google Play

  TOP STIRI CELE MAI

  Flux de stiri

Vezi cele mai noi stiri

Contact | Politica de confidențialitate | Politica cookies |

Vezi versiune mobil
Vezi versiune tabletă
Vezi versiune desktop

cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel